onsdag den 24. februar 2010

It would be so nice if something made sense for a change




Jeg har lige bestilt billetter til Alice in Wonderland i 3D. Jeg har glædet mig i så lang tid, til at se denne film. Disney-versionen er en af mine absolutte yndlingsfilm og jeg elsker hele det syrede univers der omgiver Alice i den. For det ikke skal være løgn, så er det også første gang jeg skal se en film i 3D, da jeg som den eneste i verden åbenbart, ikke har fået set Avatar.


Og i alt min Alicemani, har jeg desuden fundet ud af af dette smykke fra Disney Couture, står meget højt på min ønskeliste til min fødselsdag. Mmm smukhed.




Caterpiller: Who... are... you?
Alice: Why, I hardly know, sir. I've changed so much since this morning, you see...
Caterpillar: No, I do not C, explain yourself.
Alice: I'm afraid I can't explain myself, you see, because I'm not myself, you know.
Caterpillar: I do not know.
Alice: I can't put it any more clearly, sir, because it isn't clear to me.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.