søndag den 28. februar 2010

Chasing Army


Jeg er gået hen og blevet ret vild med det lidt mere subtile army-look. Dette lille crush har blandt andet resulteret i et køb af en army-ish jakke til samlingen fra Gina Tricot. Hvis jeg kunne vælge frit på alle hylder hvad jeg ville tage den på sammen med, skulle det være dette. Jeg elsker simpelthen farverne i toppen fra acne. Men da jeg ikke ejer den, vil jeg nøjes med at parre den med et meget enkelt strømlinet sort look, sammen med mine grønne hovedtelefoner, mine nye øreringe fra Pieces og min overdrevne bleghed, tror jeg det kunne se helt fint ud - men vi får se. Må prøve mig frem imorgen.

Sov godt mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.