lørdag den 20. februar 2010

Dagens outfit

Idag står den på fridag og hygge, og efter en lang morgen tilbragt på H&M's hjemmeside, tog vi lige en tur i det lokale shoppingcenter og spise frokost og så endte jeg som sædvanligt også i H&M - bare for at kigge (Det med bare at kigge, er ikke en disciplin jeg behersker vældigt godt) Jeg endte med at komme hjem med et par læderlappeleggings fra Divided og en syregrøn t-shirt. Meen til mit forsvar vil jeg bare lige indskyde at der jo var 20% på en valgfri vare. :)

Jeg er iført kjole fra Cos, og mine skønne vintage læderstøvler fra Ebay, samt et bælte fra den lokale genbrug.

Ha' en dejlig lørdag allesammen!

Over and out, 10-4 og alt det der.



2 kommentarer:

  1. Du ser så skøn ud som altid!!
    Og SUPER FEDT du har fået gang i en blog.. den vil jeg helt sikkert komme til at følge, og du ryger fluks på min linkliste.. kan jo se jeg allerede er på din (tusind tak for det!)..

    SvarSlet
  2. Ih tak altså hvor er du bare sød. Og mange tak fordi du gider følge med og smide mig på din linkliste og ja, jeg elsker jo at følge din blog og nu jeg selv har en profil er det ogsåmeget nemmere at holde styr på de forskellige blogs. :)

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.