mandag den 22. februar 2010

Dagens outfit

Dagens outfit - jeg trængte til at være lidt festlig, så mindre end meget u-skinny bukser, prikker og blomster i håret kunne ikke gøre det. Og så har jeg også købt nogle fantastisk fine ringe fra H&M der også lige kom på. Hvorfor ender jeg bare altid i H&M - damn you Ro's torv der ligger så tæt på!

Ellers har det bare været arbejd arbejd - som var så kedeligt jeg måtte have noget tøjfestlighed for at komme igennem det. Nu sidder jeg så og hører chipmunks synge og spiser Matadormix, livet er godt, især med slik.

Ikke mere vrøvl herfra, men et billede af dagens tøj: Bukser fra H&M, Hårbånd fra Gina Tricot og bluse fra H&M og så lige de fine nye ringe.

Så fik i endda en lille dans med.



2 kommentarer:

  1. Du er så småååk. Fine poseringer - og ringene fra HM ser dejlige ud (og vi kan godt lide billige smykker!)! :o)

    SvarSlet
  2. Ih hvor er du sød AM, men det er du jo altid. ;) Og ja billighed er godhed

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.