søndag den 28. februar 2010

Cardigankøb og min families hjertebarn

Nåh, så forsvandt den weekend også, det har vi fejret med en ordentlig omgang sofaafslapningshygge. Men så skulle jeg lige checke mail og .. andre ting(ebay) og så fristede ebays forunderlige verden mig endnu engang - jeg faldt for denne lækre sag til 142 med porto - det er en pris vi kan lide. Jeg mangler jo faktisk også en cardigan, så egentligt er det jo et meget praktisk og fornuftigt køb(eller det siger jeg ihvertfald til mig selv).

Jeg havde egentligt lidt aftalt med mig selv at det der med skulls på tøj og accesories ikke rigtigt var mig. Men nu har jeg købt to items på to dage, så den aftale er nok røget sig en tur. Men man har jo også kun et standpunkt, til man tager et nyt.



Og nu til en lidt mere personlige note. Jeg har jeg været hjemme og hygge hos mine forældre igår. Det er så skønt at komme hjem til barndomslandsbyen og blive frisket op med hav og natur, familie og hjemlig hygge, især når man nu bor så langt væk. Desuden var familiens øjesten også på besøg, min brors skønne dreng August. Selv den lille smukke dreng kun lige er fyldt et år, har han allerede været igennem to store hjerteoperationer. Men nu er han endeligt ved at få det bedre og vokse sig stor. Bare fordi jeg er så stolt af hvor godt han har klaret det, så får i lige et billede af ham og mig fra weekenden og et fra tidligere og et fra da han lige var blevet opereret, han er og bliver vores lille fighter.







Derudover vil jeg lige afslutningsvis smide et lille diskret link til hjertebarnsfonden, da jeg på mange måder synes at hjertesygdomme hos børn og unge kan være et meget overset helbredsproblem. Her kan man også læse mere om hjertebørn :)

1 kommentar:

  1. Åh hvor er han skøn!
    Jeg har selv et vennepar hvis 2 drenge begge har/havde hjerteproblemer (deres første barn døde 11 måneder gammel af en uopdaget hjertefejl.. så forfærdeligt!)..

    Så jeg synes det er fantastisk du sådan lige diskret smider sådan et link..

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.