lørdag den 20. februar 2010

Jeg er træt af at vente på forår - vil ha'

Jeg savner forår, jeg savner at gå uden jakke og uden store støvler. Så midt i min snevejrskedsomhed, tog jeg lige en runde på de gængse shoppingsider som Asos, Topshop og American Apparel(hvor jeg fandt et nyt plaid circle scarf som jeg bare må eje - i næste måned :P) og fandt nogle andre ting, som meget gerne må komme hjem til mig og bo, så vi sammen kan gå foråret i møde.



Dette skete så sammen med min dyne og American Idol - så nu har jeg fået en ny yndlingssang "drop your pants to the ground" Ohhh yeeah :P

4 kommentarer:

  1. Haha, jeg elsker American Idol! Og det der var fantastisk!

    Nu elsker jeg så også NFL, hvor Vikings er mit hold.. Brett Favre (Deres QB) lavede sin egen lille rendition af pants on the ground.. fanme sjovt.. :D

    Og velkommen til blogland!!

    ~No1Here :D

    SvarSlet
  2. Nui det burde jeg have set,det er jo et fantastisk budskab der ligger i den sang ;)
    Og tusinde tak for velkomsten, det skal nok blive hyggeligt at blogge og lure en masse på jeres blogge.

    -Mette F

    SvarSlet
  3. Der er bl.a. denne video der viser det: http://www.youtube.com/watch?v=Ew_fZsIKtRQ

    Det er priceless. :D

    Din blog er i hvert fald blevet rigtig fin. :)

    SvarSlet
  4. Muhahaha tak . det var lige så godt som jeg havde forestillet mig. :D Og tak, skal lige finde ud af hvordan det her blogging fungerer.

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.