lørdag den 20. februar 2010

Læderlapper

Efter at have købt mine læderlappeleggings i H&M tidligere idag, kom min gamle craving efter en cardigan med albuelapper tilbage. Sådan en mangler bare i mit skab, så den kan blive parret med slidte lyse jeans og en lang hvid t-shirt. Jeg har lokaliseret en på ebay - så nu skal jeg bare lige overveje om det bliver den, eller om jeg bare skal bestille nogle lapper man selv kan sy på yndlings-cardien - de er jo en del billigere. Men jeg må have de lapper uanset hvad - som om jeg ikke er nørdet nok i forvejen. :P

Cardien fra ebay og de løse læderlapper, ligeledes fra Ebay - så venter jeg bare på at gud(eller eventuelt min pengepung) giver mig et tegn om hvad jeg skal købe

Link til Cardiganen:


Link til lapperne:

4 kommentarer:

  1. EJ hvor fint. Morfar agtigt på den helt rigtige måde... Vil straks tjekke ebay for en!
    xx

    SvarSlet
  2. Ja, vi skal have mere morfarmode - det er så hyggeligt. :)

    SvarSlet
  3. Hvis der er en, der elsker læderlapper på albuerne, så er det mig!
    Desværre har jeg ikke fundet en billig sag i en af de sædvanlige highstreetbutikker, så hvis du spotter en, sig endelig til! :)

    www.whowantsfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg skal nok sige til, og du må meget gerne gøre det samme, synes også snart highstreebutikkerne skulle tage sig sammen og give os vores læderlapper. ;)

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.