torsdag den 18. februar 2010

Laaadies and gentlemen - endnu en blog

Hej mennesker
Her vil i kunne finde mine tanker om mode blandet med en god omgang hverdag. Jeg at tage billeder og jeg elsker at skrive - og mest af alt elsker jeg at belemre andre folk med disse billeder og dertilhørende skrift.

Så jeg vil bare sige velkommen til min blog - it beats a hard kick in the face.

Jeg vil lægge ud med et par af mine seneste outfits - bare lige så i kan se hvad jeg er for en ;)



Og så lige det fra idag, hvor min største bedrift var at bage boller og se Futurama. Ruskindsnederdel fra H&M, T-shirt fra Message, Cardigan fra Veromoda og halstørklæde fra H&M - og ja jeg er lidt en High street-dame. Så får i også lige en meget mystisk kat med, bare for hyggens skyld.



6 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye blog - langt om længe :-)

    Glæder mig til at følge den.

    Mvh.

    Heidi aka Zeira
    www.maanson.dk

    SvarSlet
  2. Heheh, ja jeg har ikke være den hurtigste i vendingen når det kommer til at få lavet en blog, en tror jeg bliver glad for at have et sted at komme af med mine tanker. Men er rigtigt glad for du følger med, så er der da en :P

    SvarSlet
  3. Blogging er en frygtelig specialeoverspringshandling.

    Fedt lay-out du har fået skruet sammen her :)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg er også rigtigt god til overspringshandlinger især i ledtog med min computer ot mit dankort :D Og mange tak

    SvarSlet
  5. Juhuuu...velkommen til blogland. Og sikke et lækkert layout. :o)

    SvarSlet
  6. Uh tak søde :) Ja bliver spændende, så er det også nemmere at følge med i jeres blogs, når man er herinde.

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.