søndag den 21. februar 2010

Skirts and tee's for the you's and me's

Okay okay det rimede ikke helt, men det er også søndag, så det gælder ikke. Jeg er fyldt med kærlighed til polkaprikker, og i særdeleshed polkaprikkede nederdele. Men samtidigt elsker jeg også en god t-shirt og der findes så mange lækre t-shirts som simpelthen er for korte til at have på til jeans, hvis man ikke vil highlighte sin lidt for store bagdel - men som passer perfekt til nederdele. Så i mit hoved er disse nederdele og lækre t-shirts altså nye bedste venner. Hvilket inspirerede mig til en lille samling polka prikker, møder t-shirts collage.

Jeg vil især gerne eje nederdelen fra Urban outfitters og Space-girl t-shirten fra Asos - NAM!


4 kommentarer:

  1. Uh, jeg kunne ikke være mere enig, nederdele er fantastiske - ejer dog ikke en med prikker endnu.. hmm :D

    SvarSlet
  2. Det er de nemlig, jeg har heller ikke en prikket endnu - men men uh hvor skal jeg snart have en. :P

    SvarSlet
  3. Endelig endelig fik jeg tid til at læse din blog. Er jo super Mette-fan.
    Glæder mig meget til at følge dig her på nettet.

    Er vild med Tavi-tshirten! Den har jeg også overvejet, men jeg er ikke lige den hvide type.
    Alle tingene ville se SÅ godt ud på dig, jeg er vild med at du er så fantastisk god til at klæde din krop. Hmm. Hvis det gav nogen mening.

    xx

    SvarSlet
  4. Ih Mai altså tak, får helt lyst til at give dig et kram(håber ikke det lyder alt for skræmmende) Men du bare så sød, og er så glad for du kigger lidt med. :)

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.