lørdag den 20. februar 2010

Sonia Rykiel for H&M - for me?

Ja, jeg vælger så at tilbringe min lørdag morgen med at sidde i kø - i H&M's webshop. Og hvis der er noget jeg hader så er det køer (ikke dem der siger muuh - de er søde nok).



Men jeg vil jo så gerne have den fine gule nederdel der ville gøre mit forår perfekt - så jeg bliver trofast ved med at klikke på opdater, indtil de magiske porte hos H&M shop online åbner sig. :)




Håber ihvertfald i får hvad i skal bruge fra Sonia-damen, der er jo nogle rigtigt fine ting imellem.

2 kommentarer:

  1. Håber du fik hvad hjertet begærede?
    xx

    SvarSlet
  2. Ja, og lidt til! Jeg blev lige lidt ivrig, men fik både den gule og den sorte nederdel og halstørklæder og en sweater - Man kan jo altid returnere.. :)

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.