tirsdag den 23. februar 2010

Sprogrøgt og blondekjoler

Nu skal jeg så drage ud i snestormen og krydse nogle marker for at komme ud og have en forelæsning i Ret og rigtigt - mere specifikt handler det idag om sprogrøgt og dansk sprognævns betydning. Det er ikke lige noget jeg er så velbevandret i at det gør noget, så nu har jeg taget en blondekjole på og stram bibliotikarknold, så regner med at jeg ligner en der ved alt om sprogrøgt og dansk sprognævn. Selvom jeg er rimeligt sikker på at dansk sprognævn hader mig, da jeg dagligt sætter forkerte kommaer og siger vågner istedet for vækker, ligger istedet for lægger - men vi kan jo bare sige det er et kreativt valg jeg tager, for at være ung med de unge.

Desuden vil jeg sige at det er svært at se bare nogenlunde normal ud, når ens kæreste, der også tager billedet, leger skolefotograf.

Og nej i skal ikke rette grammatikken i mit indlæg - jeg skal nok lære det en dag, måske skulle jeg have gjort det før jeg begyndte på mit speciale, men pyt skidt.


1 kommentar:

  1. Nej, hvor er det et fint outfit! Love it!!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.