fredag den 19. februar 2010

Trøsteshopping

Så vil jeg da lige flashe mine nyeste køb - jeg var en tur i Waves med min smukke lillesøster og vi havde begge utroligt ondt af os selv. Mig fordi jeg fik syv i et essay og hende på grund af et afslag på job. Så hvordan kurerer man bedst dårligt humør - med lidt shopping og en tur på Sunset Boulevard selvfølgeligt :D

Mine køb blev, halstørklæde og t-shirt på tilbud til kun 100 kr. for to dele i Message.






Så var vi også lige en tur i Deichmann, butikken med det grimme navn og hæslige indretning. Men til min store overraskelse faldt jeg over disse skønheder i Ruskind til 449 kr.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.