torsdag den 11. marts 2010

Americas next top model 14 er startet, yay!



Ja, så er 14. sæson af min hemmelige last begyndt. Åååh jeg elsker Top-model, og i sidste sæson vandt min yndlingspige Nicole. Ellers plejer jeg altid at være uenig med Tyra om hvem der skal vinde og nej det skulle Teyona ikke, buuh!

Men jeg satser stærkt på at Tyra tager sig sammen i år og vælger den rette vinder. Indtil videre har jeg fundet mig to yndlingspiger, kun udfra udseendet, det kan jo være de viser sig at være nogle whiny bitches. Men lad os nu se, jeg glæder mig ihvertfald til at følge med.

Hvem hepper i på? :D


Billeder af min top-to
Og nej jeg ved ikke hvad stylisterne tænkte på da de valgte dette tøj!?



6 kommentarer:

  1. Uhh det er også en af mine laster! Jeg er meget enig i dig i, at de sidste mange sæsoner har jeg været MEGET uenig med Tyra i hvem der skulle vinde. Men sidste sæson heppede jeg også på Nicole, så det var skønt!

    Jeg har også de samme to som favoritter som du har valgt + hende med de vilde krøllede hår (tror det er hende der står yderst til højre helt i blåt) og så hende den søde blondine (som blev helt mørkhåret) som havde fået et barn som 16-årig. Tror det er hende helt i gult. Det er mine 4 favoritter.

    SvarSlet
  2. Uh ja, de to er også søde,især hende med krøllerne . hun har det lækreste hår. Glæder mig allerede til at se flere afsnit.

    SvarSlet
  3. hvornår er det og på hvilken kanal? :)

    SvarSlet
  4. Desværre er det kun på nettet, den er lige begyndt i USA nemlig, menn det er goodt.:)

    SvarSlet
  5. Gabriella (mener jeg hun hedder) og så hende der ligner Denise Richards.. :D Glæder mig til at se resultatet af deres fotoshoot!

    SvarSlet
  6. Hun ligner nemlig Denise Richards rigtigt meget, glæder mig også til fotoshoots, er jo det bedste af det hele :P

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.