tirsdag den 23. marts 2010

Anmeldelse af den længe ventede Rosekjole fra H&M garden collection

Den er endeligt kommet hjem til mig, den kjole jeg har gået og sukket over i så mange måneder og det bedste af det hele er - jeg blev slet ikke skuffet. Den er simpelthen lige hvad jeg havde drømt om, materialet er rigtigt fint og passer godt til udformningen af kjolen, farven er fantastisk og lige den røde farve jeg havde håbet på. Derudover svarer størrelsen ret godt til H&Ms normale størrelser, jeg tog den i en 36 som jeg plejer i kjoler og den er helt perfekt i størrelsen.

Og så lidt billeder :D

5 kommentarer:

  1. Nøj den er sødere end jeg troede - godt køb!:)

    SvarSlet
  2. ihh..hvor er den fin til dig.

    har selv shoppet noget af kollektionen, men fandt desværre ikke denne kjole.

    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Wow, hvor klæder den kjole dig bare fantastisk godt! :) Jeg modtager min i hvid én af dagene, og har også bestilt den i 36. Har hørt at den skulle være stor i størrelse, men den ser ud til at sidde perfekt? Den ser helt fantastisk ud til dig, i hvertfald.
    Din blog virker rigtigt hyggelig og rar - tilføjer den lige på læselisten. :)

    Kig forbi i mit blog-hjem: www.lady-fawkes.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg har lige købt den i dag i butikken og jeg synes den er almindelig i størrelsen. Jeg har ihvertfald købt den i den str. jeg plejer at bruge i hm.

    SvarSlet
  5. Havde slet ikke set kommentarerne, men hvor er u altså søde. :) Jeg synes også den er så flot i hvid, ja jeg synes den er normal til stor i størrelsen. Men er ihvertfald superglad for min!

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.