mandag den 15. marts 2010

Dagens køb

Jeg var idag inde og interviewe damen bag støt brysterne kampagnen, en dame af få ord må man sige. Men på trods af dette var det stadig et meget givtigt interview som vi helt sikkert kan bruge på sigt i vores speciale. Men så på Nørreport skiltes min og min specialemakkers veje og jeg tog toget til vesterport, og da jeg skulle af besluttede en eller anden megaspasser at stå og tage mig meget indiskret på røven. Ligemeget hvor mange gange jeg slog hans hånd væk blev han bare ved, indtil jeg vendte mig om og skubbede ham hårdt væk - hvad fanden sker der for sådan nogle folk! Det er folk som ham der får mig til at hade at stå tæt i køer, eller offentlige transportmidler. Det gjorde mig virkeligt ubehageligt til mode og ødelagde stort set resten af min dag, øv øv. :(

Men set fra en lysere side nåede jeg at shoppe lidt inden jeg mødte megaspasseren.
Jeg har fundet verdens mest behagelige bukser, de er højtaljede, de er sorte, de er rare - de er fra H&M divided til 249 kr. Jeg er ellers normalt ikke en buksepige, højst jeans, hvis det skal være rigtigt vildt. Men de her faldt lige i min smag og så er de højtaljede, men man får ikke verdens længste røv, da lommer sidder perfekt.

Derudover en poncho-sweater-ting fra H&M Trend, som simpelthen også bare er så behagelig og skøn at have på, tror jeg kommer til at bo i den, når foråret rigtigt kommer - til 399 kr.

2 kommentarer:

  1. Ih de bukser der ser altså bare fine ud til dig!

    SvarSlet
  2. Sikke en idiot. :o(
    Det er helt pudsigt at se dig i bukser og jeans, men du kan jo bære det meste! :o)

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.