torsdag den 11. marts 2010

Dagens outfit

Så er jeg endnu engang hjemme fra en dag i vores specialekontor, hvor jeg sidder sammen med min makker og skiftevis drikker jordbær-te og snakker, checker internet og skriver lidt fagligt. Det er super hyggeligt, men hold fest hvor bliver man dog træt. Idag har vi dog lige fået lovning på et interview på mandag, med damen bag Støt Brysterne kampagnen. Så det glæder jeg mig super meget til, da jeg har en masse at spørge hende om.

Nu vil jeg sætte mig ind i sofaen og se dårligt tv indtil verdens bedste kæreste kommer hjem, så vi kan lave mad sammen.(Eller okay, det betyder jeg kigger beundrende på, mens han er så sød at lave mad til mig)

Nåh, men til dette indlægs egentlige formål, dagens outfit:


Inde: Kjole fra Dahlia, bælte fra genbrug og cardi fra Gina tricot, hårsløjfe fra H&M

Ude: Jakke fra Asos, sko fra Vagabond og halstørklæde fra H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.