torsdag den 11. marts 2010

H&M the garden collection køb

Jeg faldt i H&M-fælden. Men de farver i denne kollektion gør mig bare helt glad her på en kedelig, grå specialeskrivningsdag og så er priserne jo heller ikke sådan at kimse af. Desuden har de lige præcis ramt den blå farve som min bleghed og jeg elsker. Den hvide top er bare god til at udleve min indre hippie der altid dukker frem om sommeren. 149 kr for kjolerne og 179 kr for toppen. Men udover disse skønheder, så vil jeg virkeligt virkeligt gerne have den røde rosekjole, og den hvide tubekjole synes de begge er så smukke, og så vil jeg jo bare gerne klædes ud som en blomst.

Jeg vil have sommer og sol og læsning på græsplæner og de her kjoler giver mig en illusion om det ikke er så langt væk.



4 kommentarer:

  1. Hæhæ, jeg er selvfølgelig også faldet i HM-fælden. Har købt det samme som dig i lidt andre farver. Jeeeez...

    SvarSlet
  2. Hehe vi er for lette at lokke er vi. :P

    SvarSlet
  3. ^ja, men det var Betina, der startede.... iiiih! (OG så er jeg jo glad for returret - og HM....iiih, altså! :o))

    SvarSlet
  4. Vi kan slet ikke gøre for det faktisk, stakkels os. ;) Men tror vi bliver glade for det når det fine tøj kommer - mmm kjoler.

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.