tirsdag den 16. marts 2010

Jeg kan stadig passe min brudekjole!



Jeg har idag fået min elskede brudekjole hjem, som mine forældre har opbevaret de sidste 4 år. Så skulle den lige på for at se om jeg stadig kunne passe den, det kunne jeg! Jeg blev bare helt glad af at have den på, fordi den minder mig om en vidunderlig dag og et vidunderligt ægteskab. Så nu bliver i lige spammet lidt med billeder af den fra idag, fordi jeg selv er så glad for gensynet med yndlingskjolen.

Og lige et par billeder fra selve dagen.

7 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Jeg vidste slet ikke at du er gift? Må vi ikke se billeder fra selve dagen, hvor du har den på?

    SvarSlet
  2. Tak Jeanett :) Jo vi har været gift i fem år til sommer, men jeg har desværre kun et par stykker fra dagen i digital form på denne computer, men dem smider jeg da også lige på.:)

    SvarSlet
  3. Årh :lun:
    Hvor er den smuk! Og hvor er du smuk! Og lille - eller også er din mand bare superhøj!

    SvarSlet
  4. Tak søde sofie :) Det er vist en blanding, jeg er 162 og han er 212, så en halv meters forskel :P

    SvarSlet
  5. Åååhr, smukke Mette (og fiiin brudekjole! Lige dig!). Ja, det er dejligt med de minder. Wow, han er godt nok høj. Sikke en forskel. Der er ikke helt så meget mellem Manden og mig, men "lidt" er der da! ;o)

    SvarSlet
  6. Åh du er så smuk i den kjole!!

    Jeg kan stadig huske dengang jeg spottede dig på Sunset hvor du var sammen med din mand.. eller.. det var nu ham jeg først fik øje på.. han skilte sig ligesom lidt ud fra mængden :-P

    SvarSlet
  7. Fantastisk kjole!! Vil rigtig gerne vide hvor den er fra??

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.