lørdag den 20. marts 2010

Outfit fra gårsdagens festligheder

Igår var der MGP på mit kære RUC. Det er en årligt tilbagevendende begivenhed, som altid ender ud i en fantastisk fest med masser af mærkeligt musik og ditto sceneoptrædener fra diverse RUC'ere. Her ser vi for eksempel Jonas og Bjørn, i fuld gang med at herske verden med deres tyskerband Weltkansler, i ført påmalede strømper undertøj og læderjakker - gotta love it.



Jeg endte med at tage min røde asoskjole på, skoletter fra topshop, øreringe fra Glitter og Chanels Particulere neglelak. Man synes måske min asoskjole er lidt slutty slutty ho-agtig, men hey - jeg har altså faktisk syet nedringningen mindre(Det var så måske ikke helt nok)



Men nu vil jeg høre noget suspekt og pleje mine tømmermænd, som i øvrigt bliver værre og værre jo længere man kommer op i tyverne. Snart kommer min søde søde mand hjem med en masse lejefilm, så vi rigtigt kan ligge og flyde og se dårlige film. Weeee weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.