mandag den 29. marts 2010

Shirts, skirts and scarves


Jeg kan simpelthen ikke holde mig fra American Apparels lækre ting i lækre farver. Så et godt og fornuftigt køb med nogle basisting, jeg lige fik gjort mig der, hvis jeg selv skal sige det, og det skal jeg, ellers får jeg dårlig samvittighed over at have brugt for mange penge.

Det blev til tre t-shirts, hvoraf den ene er en pink farve, som jeg ellers aldrig ville kunne se mig selv i. Men nu skal det altså prøves, glæder mig til at parre den med mit nye circlescarf i flourescent green.

Ja jeg var nødt til at købe et nyt sort circlescarf, da mit andet snart er alt for mange år gammelt og virkeligt slidt. Så røg der lige et flourescent green med i købet - elsker den farve!


Derudover købte jeg den nederdel jeg havde savlet over så længe, en lidt schoolgirl agtig sag, dog ikke på den slutty lolita-agtige måde. Jeg købte den i navy og tror jeg kommer til at elske den - den har også fået virkeligt gode anmeldelser inde på AA.

En anden nederdel der røg med, var en fleecenederdel i sort, jeg kan godt lide at det er en feminin nederdel i et groft joggingmateriale - plus den ser helt vildt behagelig ud.

Man skal jo altid huske at give sig selv en lille fødselsdagsgave og nu hvor jeg har fødselsdag imorgen .. ja så kunne jeg ikke lade være og hvad kunne være en bedre gave end rarhedstøj fra AA.

1 kommentar:

  1. Jeg skal SÅ meget voldshoppe AA-tøj når jeg til NYC til sommer. Lækre ting du har købt!

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.