mandag den 1. marts 2010

Sonia Rykiel for H&M anmeldelse og klar cola

Mandag er ikke min yndlingsdag, så er det sagt - men idag blev den reddet af at mit Rykiel-tøj kom imorges og at jeg har fundet klar cola i Netto. Tak Netto, jeg har virkeligt savnet den cola, så jeg har masseindkøbt klar cola fra Frem.



Derudover har jeg som sagt modtaget Rykiel tøjet fra H&M og ligesom jeg havde på fornemmelsen, så elskede jeg det. Jeg havde købt den gule og sorte strik nederdel, den lange stribede sweaterskjole, det gule bælte med strasssten, det stribede halstørklæde, det gule halstørklæde og sidst og lidt også mindst, det sorte armbånd med strasssten. Alle tingene er i en rigtigt dejlig blød kvalitet ,som jeg ved jeg vil bruge rigtigt meget til hverdag og til festivitas.
I får det lige på, og ja, der er sikert en lov mod at bære så meget gult på en gang, når man er så bleg som mig, men jeg er en sucker for monokrome outfits.





3 kommentarer:

  1. Åhr.. Klar cola, hvilke børneminder den vækker, det kunne ske jeg skulle et smut forbi Netto.

    SvarSlet
  2. Alle på stribe drikker FREM fra Ribe (jeps, født og opvokset i Ribe hér)

    SvarSlet
  3. GUL! Troede aldrig jeg skulle blive vild med gul! Og da slet ikke på en blondine...
    Du er altså bare for fin Mette.

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.