søndag den 7. marts 2010

Urbanoutfitters.co.uk, why must you make shopping so difficult


Nu har jeg endeligt fået min laptop tilbage, efter 5 lange dage hvor den har været syg - jeg har savnet den - min lappie <3

I mellemtiden er jeg blevet forelsket i en kjole(ja igen). Den tilfredsstiller virkeligt mit behov for kjoleformer, der ikke får mig til at ligne en fed pygmæ. Den er taljeret, den er rød, den er yyyndig. Hvad mere kunne jeg ønske mig af en kjole - ikke meget, bortset fra at den fandtes i en webshop, der rent faktisk ville lade mig købe den. Der er nemlig to problemer, med hensyn til at få den fra Urban Outfitters hjemmeside og hjem i mit klædeskab.

A: Jeg kan simpelthen ikke lægge den i kurven lige meget hvad fanden jeg gør, jeg kan godt trykke på add to basket og den siger også at den har gjort det, men den dukker aldrig op i den møg-basket så jeg kan komme til check-out.

B: Deres portopriser er jo skyhøje, £15,99. Sig mig sender de den i et fly for sig selv, eller i en papkasse belagt med bladguld? Fordi ellers kan jeg vitterligt ikke se hvorfor det skal koste så meget, når Asos sender for 35 kr.

Så hvis nogen ser denne skønne Renewal-kjole andre steder end på Urban-outfitters, så skriv skriv skriv til, for guds skyld.

Og ja, jeg er lidt bitter på Urbanoutfitters her til aften, samtidigt med jeg har et essay jeg skal have afleveret, som bare nægter at skrive sig selv.

Et billede af den røde skønhed til £50 som man åbenbart ikke må købe.

3 kommentarer:

  1. Huhuh.
    Ja, det virker som om man ikke kan lægge den i kurven i deres online shop. Og det ser ikke ud som om man kan købe den andre steder end i UO.
    Jeg kan gå i UO når jeg bliver rask og købe den der, hvis du gerne vil have det? Eller jeg kan bestille den over nettet, UK shipping er kun £5 så sparer du jo i hvert fald £10.
    Jeg flyver til DK d. 3, så kunne jeg sende kjolen til dig, det koster jo nada inden for landets grænser.
    Men hey, det er op til dig.
    Det er i hvert fald en helt vildt lækker kjole!
    x M

    SvarSlet
  2. Årh Mai, det må du rigtigt gerne. Er simpelthen helt forelsket i den kjole. Jeg har nu prøvet at lægge den i kurven tusinde gange. Om du så kan få fat i den på nettet eller i butikken. Men altså først når du er rask og har tid og sådan ikk'. Vi kan ikke have den kjole og jeg er skyld i at du lider mere. :)

    -Mette

    SvarSlet
  3. Og om du bestiller den over nettet eller i butikken er helt op til dig, for denne kjole betaler jeg gerne lidt ekstra i porto har jeg bestemt. Så hvad end der er nemmest for dig, er bare glad for du gider hjælpe. :)

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.