tirsdag den 6. april 2010

Asos - sale on now.

Asos holder udsalg og jeg må indrømme jeg er en sucker for deres udsalg. Synes altid de sætter så dejligt meget på udsalg og gerne med store nedslag i prisen. Jeg havde alligevel gået og luret på en nederdel i lange tider, og så røg derlige et par andre ting med i kurven.
Mine køb: En paperbag nederdel til £25, et armbånd til £7 og en t-shirt fra Wildfox sat ned fra £75 til £25.




Lige nu sidder jeg på mit specialekontor og stresser lidt over hvor kort tid der egentligt er til den frygtede afleveringsdato i Oktober - det føles vildt sært, normalt plejer sommerferien at være noget at se frem til, men ikke i år. Dog holder jeg en uges ferie - hvor jeg skal på Roskilde, det skal der alligevel være plads til. Jeg kan jo ikke gå et år uden at ligge i et drivvådt telt, drikke mig fuld i lunkne øl og glemme at høre alt det fantastiske musik jeg havde planlagt - Mmm okay, nu glæder jeg mig lidt til sommer alligevel.

Fotos fra sidste års Roskilde:

Tilbage til arbejdet - så bliver jeg vidst nødt til at lukke nettet ned, hvis jeg skal gøre mig nogen som helst forhåbninger om at få skrevet noget. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.