torsdag den 1. april 2010

Dagens sailoroutfit

Jeg har blandt andet fået en sailor-ish top fra Zara i fødselsdagsgave er min elskede kæreste. Så den skulle da lige på til dagens påskefrokost, først prøvede jeg dem til jeans, men hmm det gik altså ikke rigtigt med det hoftemål samt velvoksne lår jeg render rundt med. Så istedet vendte jeg mig mod det jeg er vant til, den højtaljede nederdel - denne fra SR for H&M. Derudover en ankerhalskæde fra H&M, sko fra Vagabond.



Jeg har lige siden jeg var lille været vild med sømandstøj, det hænger nok sammen med jeg sejlede meget da jeg var yngre. Da jeg var 7 år, havde min far bygget en optimistjolle til mig, og så var det ellers bare ud på de vilde vandvover. Jeg har igennem min meget tvivlsomme sejlerkarriere både sejlet optimistjolle, europajolle, roet, surfet og hvad har vi. Men så blev jeg ældre og langt mere doven, så nu nøjes jeg med tøjet.



Ha' en skønherlig påske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.