torsdag den 29. april 2010

De blegede øjenbryn



Og nåh ja, så har jeg idag kastet mig ud i selv at lave lyse striber i mit hår og vendt tilbage til de blegede øjenbryn - jeg trængte til en forandring og med min tryghedsnarkomani var det her det vildeste det kunne blive til. :D

Billede fra min telefon - så det er lidt uskarpt. Og beklager den røde næse og de røde øjne, men det er allergihøjsæson, men i næste uge skal jeg have et skudbinyrebarkhormon lige i balden og så er det slut - muhahaha død over allergi.

2 kommentarer:

  1. Puuuha, allergi sucks!
    Håber, du slipper udenom alt for meget løbenæse og kløøjne...adr!

    :-D

    SvarSlet
  2. Hvor ser det mega godt ud til dig med alle de farver :D

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.