mandag den 26. april 2010

Ebay-afhængig? Ja.

Jeg sidder lige i øjeblikket hvad der føles som et skriftligt helvede, med det ene essay efter det andet, men er der noget der kan redde mit humør, så er det at kigge(og købe lidt) på ebay. Jeg elsker simpelthen bare det site, som sparker trendsales' røv langt ud i universet, okay nu skal jeg nok droppe min hetz mod trendsales. :P

Men nu til sagen, the goods, the items, the stuff - mine køb:



Det blev til en robot til samlingen, jeg elsker simpelthen gamle legetøjsrobotter og er i denne sammenhæng igang med at bygge min egen robot-army. Jeg giver dem endda navne, og jeg er sikker på de bliver levende om natten(næsten).

Derudover blev det til en sailor-ish primark kjole til kun £ 10, det er en pris jeg kan lide. At sælger så har valgt at style kjolen med den grimmeste halskæde i verden er der jo ikke noget at gøre ved.

1 kommentar:

  1. Har du et link til den fine robot - den er da helt genial:)

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.