fredag den 2. april 2010

Modebevægelsen indtager blogverdenen



Et nyt dansk modesite er gået i luften. Modebevaegelsen vil følge op på den eksplosive succes modeblogging har nydt de par år og forsøger derfor at samle nogle af de mange danske modeblogs på ét site, hvor man i ro og mag kan læse sig igennem de seneste hændelser i modeblogverdenen. Derudover vil der være relevante artikler, fra blandt andet vores alle sammens Sidneyliser.

Jeg synes ideen bag dette site er rigtigt godt, jeg synes længe behovet for dette site har været der blandt modebloggere, dog uden nogen rigtigt kunne sætte ord på hvad der manglede. Jeg er også meget glad for der ikke er nogen som sådan monetær interesse bag sitet, det er for modebloggerne, for at skabe relationer. Både modebloggerne imellem, men også mellem bloggerne og dem de beskæftiger sig med mode på et mere kommercielt plan.

Jeg glæder mig ihverfald til at følge med på Modebevaegelsen, så jeg vil bare sige tillykke med det og velkommen til 'the new kid on the blog'.

1 kommentar:

  1. Kære specialeskrivende dame på 27 somre!

    Tusind tak for den pæne omtale, som faktisk indfanger essensen af, hvad det er, vi forsøger, bedre end vi selv har været i stand til formulere det, nærmest!

    Vi skal gøre, hvad vi kan for at leve op til forventningerne!

    Alt godt,

    Kasper

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.