mandag den 5. april 2010

Trendsaleskøb



For en gangs skyld vovede jeg mig ud på de vilde Trendsalesvover, selvom jeg stort set aldrig bruger det, da det er for besværligt og der er for meget sniksnak. Meen man kan jo ikke finde COS på ebay, så jeg måtte ty til TS. Men så fandt jeg også denne fine COS-kjole til billig penge. Nu glæder jeg mig bare til den kommer, håber det passer(kryds fingre).

Idag skal jeg holde en lille forsinket fødselsdag for min familie, så har brugt hele dagen igår på at bage cookies og blåbærmuffins samt lave lagkage og selvom det var meget fristende at begynde at smage på det igår, så holdt jeg mig for en gangs skyld i skindet. Men nu skal jeg til at bage boller og der er det altså næsten lov at man skal spise en når de er nybagte. Mmm nybagte boller er det bedste i verden. Dette er den sidste fridag inden ræset går igang igen, så den skal nydes til det yderste skal den.

Ha' en god ehm helligpåskemandag? Ej jeg burde virkeligt vide hvilken helligdag det var idag, men jeg har glemt at interesere mig for det. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.