søndag den 11. april 2010

Weekendens outfit.

Igår til en fødselsdagsfejring, indviede jeg min nye COS-kjole som jeg har købt over TS. Den er godt nok lidt for stor i taljen, men jeg er vild med snittet og materialet - så det kan et bælte afhjælpe. Jeg kan godt se den måske ligner mange af mine andre kjoler, men jeg har en svaghed for sorte kjoler med lange eller trekvarte ærmer og stort skørt, og det er jeg af tre grunde:

1. ærmerne skjuler mine bastante overarme
2. Skørtet skjuler mine meget fødedygtige hofter(Jeg burde faktisk have haft mindst 5 børn nu, efter hofterne af dømme - og min mor)
3. Taljen bliver fremhævet, hvilket er min eneste nogenlunde slanke del.

Så ja, der har verden svaret på hvorfor jeg ofte render rundt i den type kjoler, men nu til nogle billeder.



3 kommentarer:

  1. hvor ser du bare futuristisk skønno ud! Skøn, skøn kjole..
    .. og hvis din talje er din eneste nogenlunde slanke del, så må du være en ren troldmand når det kommer til optisk illusion, for de gange jeg har mødt dig, har du set så fin og petite ud. Men du har fuldstændig ret, når det kommer til brede hofter. De er bare svære at arbejde med...

    SvarSlet
  2. Fantastisk look! Det hele fungerer bare, og du ser jo super godt ud.

    SvarSlet
  3. Sannie, årh tak for din søde kommentar, jeg er den rene ninjatroldmand er jeg. :P

    Og tusinde tak Katrine Alberte.

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.