fredag den 6. august 2010

Blog award

Den smukke Cecilia har simpelthen givet mig min første blog award med begrundelsen "Mette - Fordi hun er så smuk, og så cool, at det næsten gør helt ondt." og det var simpelthen bare så sødt skrevet, at jeg måtte prøve at videreføre denne her blog-award ting, selvom jeg ikke helt aner hvordan.



Award 5 other bloggers.Post a pic (more pics) of something you love
Thank the person who sent you the award and send them an virtual hug!
Copy the award to your blog
List 3 things you love about yourself

Here it goes:
Tre ting jeg elsker ved mig selv? Den var straks værre, jeg er næsten for emo til at komme i tanke om nogle.

1.At jeg har alle futurama-sæsonerne og filmene på dvd?(Ja okay - men det er altså svært at finde på ting)
2. Jeg passer skidegodt på dem jeg holder af.(Og jeg har gået til karate, så det kan godt blive farligt)
3. Min kærlighed til farver og lys og lyd.

Og nu til billederne:


Lige nu er en af mine store kærligheder kaffe, dagen lang.
Det hjælper mig virkeligt når jeg sidder og hænger over
specialet - thank God for coffee.




Min lillesøster, eller faktisk bare min familie generelt og alle vores hunde. Det er altid så fantastisk at tage på ferie hjemme hos mor og far og bare slappe fuldstændigt af. (Og ja det er min søster i forgrunden og mig i baggrunden, jeg ved det, jeg er meget fotogen! )


Og manden i mit liv - min mand, og hans
kys på næsen.


Anders And bladet - need I say more? Det gør jeg måske, men det er altså
fantastisk at læse Anders And bladet mens man spiser aftensmad
og drikker et kæmpe glas mælk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.