mandag den 23. august 2010

Fantasy fake fur for me

Ja, jeg må indrømme det, jeg er blevet helt vild med fake fur snoods og kapper. Jeg føler mig helt henført til Skønheden og Udyret og andre gamle eventyr. Jeg har allerede bestilt en fra Ellos af alle steder, men der er altså også lige et par fra Asos jeg ville elske at have i min vintergarderobe. Jeg kan bare finde på så mange stylingsmuligheder og jeg synes virkeligt de kunne give mig et lille strejf af fantasi, som jeg godt kunne tænke mig i min hverdag.

Nu jeg tænker over det vil jeg helst have den midterste fra Asos, men den fra Ellos er bestilt og afsendt, så nu får den lige en chance, ellers raider jeg Asos, når jeg får løn næste gang. 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

9 kommentarer:

  1. Uh - det lyder spændende. Jeg synes pels er virkelig svært at få til at fungere. Glæder mig til at se hvordan du vil style den :D

    SvarSlet
  2. Jeg tror heller aldrig jeg har ejet noget i pels, hverken ægte eller fake. Men nu skal det sgu prøves, så må vi se om jeg ender med at ligne en der ikke burde have lov til at gå rundt udenfor eller hvad. :D

    SvarSlet
  3. Jeg havde en fake-fur, men det siger mig ikke rigtigt så meget længere. Synes dog dem du har fundet er fine :)

    Og jeg er sikker på du nok skal finde ud af det :b

    SvarSlet
  4. Tak for tilliden :P Jeg lover i hvert fald at flashe når den ankommer.

    SvarSlet
  5. wooooow den sidste er jo fantastisk med hætten!

    SvarSlet
  6. Ja jeg er også helt vild med den, til ud over den mørkegrønne uldkappe jeg er på jagt efter til vinteren. Uh det kunne være så fint, tror jeg.

    SvarSlet
  7. Den sidste er godt nok fin <3

    SvarSlet
  8. ps. den sidste fra Asos koster altså 50 pund og ikke 20 :(
    http://www.asos.com/Asos/Asos-Fantasy-Fur-Hooded-Cape/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1183306&SearchQuery=fur&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=3&clr=Mink

    SvarSlet
  9. Nej, øv det vidste jeg jo egentligt godt, jeg har bare skrevet forkert på billedet.Sorry piger, jeg ville også ønske den kun kostede £20 :(

    Men det er rettet nu i hvert fald, bedre sent end aldrig!

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.