fredag den 13. august 2010

Bloglovin


Og så må i have en rigtigt god weekend, jeg selv skal til fætter/kusine fest hos mine storebror, og min mor har 8 søskende, så der er rigtigt mange fætre og kusiner. Det skal nok blive superhyggeligt - derefter er det tilbage på specialekontoret igen og bælle kaffe og windows-shoppe. Jeg glæder mig iøvrigt til efteråret, det rigtige efterår med vind og blæs og det at kunne drikke te og kaffe uden at være ved at koge over. Derfor det nedenstående billede fra sidste efterår - og så ud fra det faktum at et indlæg hurtigt bliver kedeligt uden et billede.


Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.