onsdag den 18. august 2010

Grooveshark - NU!

Grooveshark.com er en fantastisk opfindelse - her kan jeg høre alt det musik jeg kunne ønske mig, uden at tyvstjæle downloade(ikke at jeg nogensinde kunne finde på det da). Du søger simpelthen bare på den kunstner du ønsker, eller sangen, eller albummet. Det er så let at selv jeg kan finde ud af det, og så kan du lave playlister, favoritter og meget meget andet jeg ikke har sat mig ind i. Man behøver ikke engang oprette en bruger for at bruge deres services, men man kan hvis man ønsker, for at holde bedre styr på ens playlister etc.

Og så fås det også som Iphone-app - så hvis du ikke allerede groover med hajen, så burde du.

Photobucket

Hvad sker der i øvrigt for skrøbeligt smartphones. Min HTC er gået fuldstændigt i koma, efter jeg cyklede til arbejde med den i lommen på min regnjakke - godt nok regnede det så meget at jeg måtte kunne have vredet en halv liter vand ud af mine jeans da jeg nåede på arbejde. Men jeg forventer altså at min telefon kan tåle et par dråber vand(meget forkert antagelse åbenbart, men jeg er heller ikke så klog).

Men bottomline er jeg har ingen telefon, fordi den er druknet og jeg overvejer nu at gå over til en god gammel robust Nokia 3210, bare fordi jeg er en gammel sur dame - som savner de gode gamle dage hvor teknologi kunne holde over en måned.

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Grooveshark er fantastisk - meget bedre end youtube, fordi du ikke skal hente en hel video også - win! :D de mangler bare lige en funktion, så man kan smide numre ind på sin blog (tror jeg?)

    - jeg kan også godt lidt savne min 3310'er engang imellem. Jeg holder mig dog til en ufancy model, som ikke kan så meget andet end at skrive, ringe og tage billeder (i nødstilfælde)

    SvarSlet
  2. Ja det er skønt, du kan også godt eksportere til din blog, der skal du bare være oprettet bruger og bruge en widget. Man klikker bare på den options-knap der sidder ude i højre side når man klikker på en sang og så vælger share song, så går det nemt derfra. :)

    Jeg ville også ønske jeg i realiteten kunne nøjes med en meget meget simpel og robust telefon, den ryger nemlig tit på gulvet :D. Men jeg vil så gerne kunne høre musik og tage gode billeder med min mobil, da jeg ikke altid kan have mit spejlrefleks med(desværre).

    SvarSlet
  3. ah - smart. det må prøves næste gang jeg skal have musik på bloggen :D

    jeg hører også musik på min, men derfor er den nu stadig ikke særlig fancy :b jeg bruger så mit digicam når jeg skal tage billeder, men det er heller ikke så stort.

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.