onsdag den 11. august 2010

Pencil skirt?

Jeg elsker pencilskirts - og da jeg er blevet for fed til mit oprindelige pencilskirt(seriøst jeg kan ikke engang hive det op over røven) vil jeg have et nyt, jeg har bestemt mig for det skal være rødt og synes dette her fra Asos ser rigtigt lækkert ud, der skal helst være mulighed for at have bælte på til. Og så til £28 - gotta love Asos.

Photobucket

I går købte jeg to sætterkasse og nogle trææsker i Søstrene Grene og brugte hele aftenen i på at male og sætte gammelt tapet på æskerne - var helt hyggeligt at lave noget semi-kreativt, midt i alt specialestressen. Derudover lavede jeg også en lille billedvæg med gamle sorthvid billeder af mine tipoldeforældre og bedsteforældre og forældre som unge - det er så hyggeligt at have dem allesammen hængende der i fine rammer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.