mandag den 9. august 2010

Overspringshandling nr. 121

Jeg har forelsket mig i denne kjole fra Whistles, jeg synes virkeligt de har nogle fuldtræffere imellem. Jeg gør det ellers ikke så meget i brun, men lige på denne kjole er det helt okay, fordi den har bare den perfekte form og farve.

1. Der er trekvart-ærmer til at skjule mine bingovinger.
2. Den er taljeret og med bælte - som helt klart er det mest klædelige for min figur.
3. Den vil bare så gerne hjem til mig og bo.

Photobucket




Derudover craver jeg de nye højtaljede silvia-jeans - jeg elsker billige jeans, håber de sidder lige så godt som de almindelige silviaer.


Photobucket

Jeg sidder lige nu på mit specialekontor og forsøger at skrive noget bare tilnærmelsesvis klogt, men min skriveblokering har atter vist sit grimme fjæs. Jeg finder trøst i en kaffe latte fra kantinen. Min skønne mor spurgte den anden dag om jeg ikke kunne give hende nogle ønsker til når jeg bliver kandidat, men det er svært at tænke på, når man lige nu ikke engang er sikker på man når at få skrevet et ordentligt speciale.

Jeg fik dog nævnt noget om en Flowerpot bordlampe i orange. . . :D

Photobucket



Ps. Jeg elsker South park




2 kommentarer:

  1. Undskyld men der var jeg tæt på at sprutte the ud over tastaturet... Bingovinger. Den var ny. Men sjovt :P

    Og så synes jeg i øvrigt at kjolen er super smuk og lige dig :)

    SvarSlet
  2. :P Jeg synes også den er helt utrolig smuk. Men også dyr, øv hvorfor er jeg ikke rig.

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.