torsdag den 19. august 2010

Peter Jensens kjoler

Ja, Peter Jensen manden med det gode danske navn har fået møvet sig ind på Asos, med nogle fine fine kjoler. Jeg synes også før der er kommet nogle rigtigt fine ting fra manden, men denne gang synes jeg det er lykkedes ham rigtigt godt at lave nogle kjoler der er tilpas finurlige, men ikke kammer over i decideret grimhed(selvom det også kan være sjovt indimellem).

Vil ha':

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Nåh tilbage til arbejdet - Social Change marketing FTW!

3 kommentarer:

  1. årh den første. Den vil gerne hjem til mig :D

    SvarSlet
  2. Den første er fin! Den anden er imo rædderlig, men sådan er smag så forskellig. :D

    SvarSlet
  3. Ja, den første vil også rigtigt gerne hjem til mig, men så kan den lade være med at være så dyr, når jeg nu skal SU-spare :P Og ja smag og behag er jo forskelligt, heldigvis da!

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.