torsdag den 9. september 2010

Blogger-identitets-krise

Ja, hvad er det egentligt for en blog jeg forsøger at køre her – ingen ved det, inklusiv mig selv.

Jeg er nok indrømmet blevet grebet lidt af hele modeblogger-flodbølgen og har derfor taget det lette valg og ubevidst sat en mærkat på mig selv og min blog der egentligt ikke passer til mig. Jeg har fravalgt derfor flere indlæg som jeg har lyst til at lave, fordi jeg forestiller mig at mine læsere egentligt ikke er målgruppen for dette – i og med det intet har med f-f-f-f-fashion at gøre. Men hvis jeg nu skruer lidt ned for narcissismen og husker at jeg jo ikke kører en blog med flere hundrede læsere – så tror jeg det er på plads med en mindre tweaking af mine egne forventninger til det her bloggeri. Jeg er bare ikke en fashionista og bliver det heller aldrig, jeg er bare en der elsker former, farver, snit, tøj og mere tøj og mest af alt personlig stil og udtryk. Så, egentligt ville jeg nok bare lige advare jer om, at der for fremtiden kan forekomme indlæg af fjollet/rantende/stupid/æstetisk etc. karakter, uden egentlig henvisning til mode. Dette indlæg er egentligt mest for min egen skyld, da jeg er træt af at have præstationsangst på min egen blog.

Huha, det lød prætentiøst – men for fremtiden vil der forhåbentligt komme mere liv på bloggen, med alt det jeg elsker at skrive om og poste billeder af – og selvom det ofte er tøj eller tilbehør, så vil jeg bare også gerne give plads til mine andre sider.

Men håber i stadig vil læse med, selvom jeg lige har fået en mindre identitetskrise. :P

Photobucket

4 kommentarer:

  1. Hep!

    Og sådan skulle det også gerne være, man skriver fordi man har noget at fortælle, hvis det pågældende indlæg er uinteressant for en som læser -

    Så vælger man at springe det over :)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at læse om de ting DU finder spændende! Det fedeste ved blogs er at få en lille fornemmelse af en fremmed verden, - og jeg tror der er skønt i din.. ;)

    SvarSlet
  3. jeg betegner altså heller ikke nødvendigvis mig selv som modeblogger, men nærmere stilblogger :) det "label" passer på en eller anden måde bedre.

    SvarSlet
  4. Jeg er skideligeglad med mode. Jeg læser din blog (og er SÅ dårlig til at kommentere, det skal der laves om på!) fordi jeg synes du er skøn.
    Jeg vil mere hellere læse din rants og kigge billeder af Bill Bailey (LOVESSSS) end at læse om hvilken Topshopkjole dén og dén dulle nu hype.
    Mai, freelance Mettzestalker

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.