torsdag den 9. september 2010

Little red dress og skovdyr!

Ja, jeg ved det - jeg er en genial overskriftskriver - hey-you-see-so har intet på mig.

Jeg sidder lige og beskriver min erkendelsesteoretiske position i mit speciale, imens jeg kigger på Asos - multitasking ftw. Men jeg synes simpelthen jeg kan finde så mange ting jeg gerne ville bruge mine ikke eksisterende penge på, på Asos for tiden.

Først og fremmest har jeg jo bestilt mig en fantastisk fin rød kjole - der bare skreg Mette, gift dig med mig, eller noget i den retning. Her er vidunderet: 

Photobucket

Men så faldt jeg også lige over en skøn kollektion smykker/brocher inspireret af skoven, som jeg simpelthen synes er så søde(jeg hader det ord, men det er de altså, basta). Og jeg elsker brocher og nej det er ikke kun for gamle damer.

Photobucket

2 kommentarer:

  1. jeg overvejer altså virkelig om jeg skal have den kjole i rød :b synes dog stoffet ser lidt mystisk ud, så du må meget gerne lige anmelde når du får dem :D

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også bare røde kjoler, derfor blev jeg lykkelig over at se en som jeg kan have på til hverdag. Dog ved jeg ikke om jeg også beholder den navy jeg købte, kommer an på om den er flot klar i farven, eller sådan en grumset en.

    Men jeg skal selvfølgeligt nok anmelde så snart de kommer. :)

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.