fredag den 10. september 2010

Susan Boyle er trist, meget trist.

Lou Reed makes Susan Boyle Cry

Ja, Lou Reed har formået at gøre det mange sikkert har haft lyst til. Den altid pr-søgende Susan Boyle havde planlagt en såkaldt performance på showet "Americas got talent", hvor hun havde planlagt at optræde med et 100 mand stort børnekor, med sangen Perfect day af Lou Reed. Lou Reed valgte så heldigvis at sætte en stopper for denne wannabe Jane-schmo masekrering af hans fantastiske sang, hvilket ifølge diverse medier fik Susan Boyle til at bryde ud i gråd og aflyse hele forestillingen - i mine øjne er det en ægte win/win situation.

Hvordan Susan Boyle mener hun kan optræde med den sang, og gøre den fyldest er mig uforståeligt. Og ja jeg er måske ikke helt neutral når det kommer til Susan-damen, men sådan har jeg det generelt med opmærksomhedssøgende realityshow deltagere(aka scum of the earth).

Derudover finder jeg det en anelse bizart at den ellers så familievenlige Susan vælger at optræde med en sang som handler om afhængighed til heroin, endda med 100 børn bag sig - men hey hun havde nok ikke tid til rent faktisk at researche den sang hun gerne ville ødelægge.

For at gøre historien endnu bedre har Offspring nu tilbudt at Susan Boyle kan synge hvilken som helst af deres sange i stedet. Jeg stemmer for"kick him when he's down" eller "Prettt fly(for a white guy)" Bare fordi det kunne være fantastisk underholdende. Men "Take it like a man" kunne egentligt også være ret passende, bare på grund af titlen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.