torsdag den 7. oktober 2010

I'd sure like me some Mary Janes

Jeg har altid elsket Mary Jane sko, men har aldrig rigtig fået købt nogle - mest fordi de tidligere mest kom i lolita-stripper-røde lakversioner med en 20 centimeter skanky hæl på.

Men nu har Topshop fået nogle rigtigt pæne nogen, som hverken giver mig lolita eller stripper-associationer, 1-2-3 hurra for Topshop. Nu skal jeg bare lige slå koldt vand i blodet og se om de også kommer i en almindelig læder version, da jeg tror de i lakversionen kan være ret sarte.
Photobucket

10 kommentarer:

  1. åh dem har jeg også kigget på. de er super fine, synes måske bare hælen er lige chunky nok, hmm (:

    SvarSlet
  2. Jeg synes også bare lige vi begge har en masse fine kjoler de ville passe rigtigt godt til. :D
    Og ja, den er lige lidt massiv - men hey så kan det være de er nemmere at gå i :P

    SvarSlet
  3. Jeg siger stadig at mine 'Marlena' fra Dr. Martens på asos er de bedste høje sko jeg nogensinde har haft!

    SvarSlet
  4. De er altså også bare superfine Louise! dem har jeg savlet over en masse gange :P

    SvarSlet
  5. Ja, det er jo det vi har Mette ;b og ja, det har du nok ret i. Tror egentlig også de kunne være fine i en lys farve.

    SvarSlet
  6. Ja, jeg synes faktisk også de nude, er superfine. Men jeg vil rigtigt gerne have nogle sorte, som lidt falder i et med strømpebukserne om vinteren(jeg skal jo heller ikke gøre mine ben kortere end de allerede er ;))

    SvarSlet
  7. jeg synes de hvide er super fine, men har samme problemstilling, desværre :b til bare ben tror jeg dog nude/hvid kunne være fint.

    SvarSlet
  8. Ja det er nemlig lige det de kunne. Ih hvorfor er jeg dog ikke millionær - så kunne jeg købe begge par hehe. Der er så meget lækkert i alle butikker lige nu

    SvarSlet
  9. ^ja det er typisk :b jeg har også flere ting jeg godt kunne tænke mig, men månedens shoppe budget er nærmest brugt. woops.

    SvarSlet
  10. Jeg forstår ikke hvorfor jeg først ser din blog nu
    den er jo monster fed :)
    kig forbi ::
    Henriettewybrandt.blogspot.com

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.