tirsdag den 5. oktober 2010

Nej den er RØD!

Jeg har for nyligt købt en ny kjole i COS og den gør mig glad på en måde som kun en kjole kan.
Hver gang jeg har den på får jeg kommentaren "Wow, den er godt nok orange den kjole hva'". Og hver gang ser man mig langsomt blive ildrød i hovedet(tænk Cartman fra South Park når han siger I am not fat, I'm just big boned") og sige "Nej den er RØD" med en meget fornærmet mine. Jeg ved ikke hvorfor jeg har så meget imod min kjole potentielt skulle være mere orange end rød, men jeg går bare ikke i orange tøj - eller gør jeg?

Photobucket

3 kommentarer:

  1. Altså, herfra er den rød. Og jeg kan ikke tåle orange, så jeg føler med dig...

    SvarSlet
  2. Tak Louise, jeg har forsvaret den røde farve meget siden jeg købte den :P Jeg er gået så langt som at sige den er orangerød eller tomatrød, men så kan den heller ikke strækkes længere.

    SvarSlet
  3. Den er rød! Og smuk er den også!

    SvarSlet

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.