mandag den 7. februar 2011

Dagens dimsorama

Ja, i dag får I lige et lille billede af dagens outfit. Kjolen er fra Asos og hårbåndet fra AA.

Photobucket

Photobucket


Jeg har været på arbejde og da jeg gik derned i morges blev jeg stoppet af en crazy lady på omkring 50 år. Hun stoppede mig og spurgte febrilsk om jeg havde en tvillingesøster(det har jeg ikke), hun ville bare lige spørge fordi hun havde gået i klasse med en på pædagogseminariet der kunne være min identiske tvilling for, hold fast, 30 år siden! Jamen tak dame, ligner jeg en på 50 måske.

Men det var nu lidt sjovt, jeg trøster mig dog med det faktum at hun efter alt at dømme virkede til at være nuttier than squirrel poop og ikke har været fuldt i stand til at bedømme alder(eller det er i hvert fald det jeg bliver ved med at fortælle mig selv).

Og så har jeg hørt en del the Residents for tiden, det kan anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Disclaimer

Nogle billeder på denne blog kan være taget fra andre sites. De bruges kun til illustrative formål, og er ikke ment som overtrædelse af copyrights.